کد خبر 1649151
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰
کرملین: اوکراین دارد با آتش بازی می‌کند

کرملین امروز جمعه در پی رهگیری یک پهپاد در نزدیکی نیروگاه هسته‌ای کورسک روسیه تاکید کرد اوکراین دارد با آتش‌ بازی می‌کند.

به گزارش مشرق، «دیمیتری پسکوف»، سخنگوی کرملین امروز، یک روز بعد از گزارش رسانه‌های روسیه درباره رهگیری شدن پهپاد اوکراینی در نزدیکی نیروگاه هسته‌ای «کورسک» و بروز آتش‌سوزی در فاصله‌ای نزدیک به این نیروگاه بیان داشت که مقام‌های اوکراینی دارند با آتش‌ بازی می‌کنند.

پسکوف در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: «کی‌یف دارد به بازی کردن با آتش ادامه می‌دهد و ما طبیعتا توجه نمایندگان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را به این مساله جلب خواهیم کرد.»

نیروهای اوکراینی در ششم اوت دست به حمله به منطقه کورسک روسیه با هدف کم کردن از فشارها به خود در محورهای مختلف در داخل اوکراین زدند.

برخی منابع خبری روسی دیگر نیز پیشتر گزارش دادند ارتش اوکراین تلاش داشته با یک بمب فرانسوی به نیروگاه هسته‌ای کورسک در منطقه «کورچاتوف» حمله کند. کانال تلگرامی Shot به نقل از منابعی نوشت سامانه‌های پدافندی روسیه در ساعت ۱۶:۲۰ دقیقه به وقت محلی به این حمله واکنش نشان دادند و بمب در نهایت در فاصله پنج کیلومتری نیروگاه سقوط کرد.

شرکت دولتی «روس انرگو اتم» به خبرگزاری «تاس» اعلام کرد این نیروگاه هم‌اکنون فعالیت عادی دارد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس